- На головну
- Часто задавані питання
Часто задавані питання
-
Увійти в Особистий кабінет ClickCredit
Увійти до Особистого кабінету ClickCredit можна менше ніж за хвилину. Виберіть зручний варіант авторизації і слідуйте підказкам.
- Введіть номер телефону, який Ви вказали при авторизації в сервісі, в форматі +380501111111.
- Натисніть «Продовжити»
- Виберіть спосіб, яким хочете отримати код підтвердження — в Telegram або по SMS. Натисніть «Отримати код».
Зверніть увагу! Якщо на Вашому пристрої не встановлений Telegram, код підтвердження не прийде. Щоб якомога швидше увійти в Особистий кабінет, запитайте код в SMS або авторизуйтесь у застосунку Telegram.
- Щоб отримати код в Telegram, запустіть бот і поділіться контактом.
- Поверніться на сторінку входу і введіть код.
Відкрийте сторінку, на якій Ви вводили номер телефону → вкажіть чотиризначний код, отриманий в Telegram або по SMS → Введіть власний пароль → Натисніть «Увійти».
Вітаємо! Ви успішно увійшли в Особистий кабінет! Тепер можна перевірити статус активного кредиту або подати нову заявку.
-
Попередження для клієнта про можливі наслідки користування кредитом
ПОПЕРЕДЖЕННЯ -
У разі користування позикою/споживчим кредитом Позичальник бере на себе обов’язок повернути позику/споживчий кредит у встановлені договором строки, сплатити проценти за користування позикою/споживчим кредитом та комісії, якщо такі передбачені договором про споживчий кредит.
-
У разі невиконання обов’язків згідно з договором про споживчий кредит:
-
За користування позикою понад встановлений договором строк нараховується підвищена процентна ставка у розмірі 2,70% від неповернутої позики/її частини, за кожен день понадстрокового користування з урахуванням обмежень, встановлених Законом України «Про споживче кредитування» та іншими актами законодавства.
-
Порушення виконання Споживачем обов’язків за договором позики/споживчим кредитом може призвести до припинення дії акційних пропозицій/програм лояльності Фінансової установи.
-
Порушення виконання зобов’язання щодо повернення позики/споживчого кредиту може вплинути на кредитну історію та ускладнити отримання позики/споживчого кредиту надалі.
-
Фінансовій установі забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від фінансової установи або спорідненої чи пов’язаної з ним особи як обов’язкову умову надання позики/споживчого кредиту.Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання позики/споживчого кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.
-
Фінансова установа має право вносити зміни до укладених зі споживачами договорів про споживчий кредит тільки за згодою сторін.
-
Споживач має можливість відмовитись від отримання рекламних матеріалів через канали дистанційного електронного обслуговування, а саме - надіславши повідомлення на пошту [email protected], в чати або зателефонувавши за номерами +38 095 656 11 33, +38 067 656 11 33, +38 063 656 11 33.
-
Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування споживчим кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати.
-
Перелік та цифрове значення умов, що підлягають зміні при ініціюванні споживачем продовження строку погашення споживчого кредиту вказується в особистому кабінеті клієнта, в якому здійснюється ініціювання споживачем продовження строку погашення позики/споживчого кредиту.
-
-
Як змінити номер телефону?
Для заміни номеру телефону, Вам потрібно заповнити просту форму за посиланням, або надіслати Ваше фото з паспортом та інформацію про старий/новий номер телефону за адресою [email protected]
Після заповнення форми наша служба турботи зв'яжеться з Вами протягом робочого дня, для уточнення деталей.
-
Чому ClickCredit?
- Коротка анкета — для отримання кредиту потрібен тільки паспорт, код, мобільний телефон та банківська картка.
- Ми не вимагаємо фото.
- Ми не дзвонимо друзям або на роботу.
- Швидке рішення про видачу кредиту.
- Оплата тільки за дні фактичного користування кредитом.
- Можна продовжити кредит навіть в простроченні.
- Максимально безпечно.
- Ми такі ж люди, і говоримо з тобою на одній мові.
Ми працюємо через веб-сайт та мобільний додаток. Нам не потрібні відділення або великі інтернет-сайти. Зареєструйся та отримай доступ до швидкого кредиту. Переконайся прямо зараз!
-
Максимальна сума та термін кредиту?
Від 100,00 грн. до 15000,00 грн.;
Строк кредитування (календарні
дні): від 5 до 20 днів — для першого кредиту;
від 1 до 30 днів — для повторних кредитів;
Процентна ставка: від 0,01% до
1,5% на день (застосування
знижених процентних ставок
залежить від строку позики,
програми лояльності та діючих
умов акцій)Реальна річна процентна ставка – від 60,47% до 19525,37%
-
Що потрібно для отримання кредиту?
- Паспорт
- Ідентифікаційний код
- Комп’ютер, ноутбук або смартфон, підключені до мережі інтернет
- Телефон (на нього прийде повідомлення)
- Особиста банківська картка
-
Як отримати кредит?
- Пройдіть найпростішу реєстрацію (через веб-сайт https://clickcredit.ua/ або після завантаження мобільного додатку ClickCredit на Вашому смартфоні, натиснувши відповідну кнопку в GooglePlay/AppStore)
- Виберіть суму та термін
- Додайте банківську картку
- Через мить отримаєте гроші
-
На картку якого банку можливо отримати кредит?
Кредит в ClickCredit можна отримати на активну картку, видану на твоє ім'я будь-яким банком України. Перевірка картки здійснюється без блокування певної суми на вашому рахунку. Відповідно, баланс картки на момент її прив'язки в сервіс не має значення.
Для верифікації картки потрібно ввести код перевірки з SMS-повідомлення, яке надійде на номер телефону, прив'язаний до банківської картки, або на твій інтернет-банкінг. Процес верифікації займе не більше двох хвилин твого часу.
-
Де я можу оплатити кредит?
Шановний клієнт, кожен користувач ClickСredit може сплатити кредит зручним для себе способом. Ми пропонуємо вам ознайомитися з детальною інструкцією про те, де можна сплатити кредит. Детальніше