Часто задавані питання

  • Увійти в Особистий кабінет ClickCredit

    Увійти до Особистого кабінету ClickCredit можна менше ніж за хвилину. Виберіть зручний варіант авторизації і слідуйте підказкам.

    • Введіть номер телефону, який Ви вказали при авторизації в сервісі, в форматі +380501111111.
    • Натисніть «Продовжити»
    • Виберіть спосіб, яким хочете отримати код підтвердження — в Telegram або по SMS. Натисніть «Отримати код».

     

    Зверніть увагу! Якщо на Вашому пристрої не встановлений Telegram, код підтвердження не прийде. Щоб якомога швидше увійти в Особистий кабінет, запитайте код в SMS або авторизуйтесь у застосунку Telegram.

     

    • Щоб отримати код в Telegram, запустіть бот і поділіться контактом.
    • Поверніться на сторінку входу і введіть код.

    Відкрийте сторінку, на якій Ви вводили номер телефону → вкажіть чотиризначний код, отриманий в Telegram або по SMS →  Введіть власний пароль  → Натисніть «Увійти».

    Вітаємо! Ви успішно увійшли в Особистий кабінет! Тепер можна перевірити статус активного кредиту або подати нову заявку.

  • Попередження для клієнта про можливі наслідки користування кредитом
    ПОПЕРЕДЖЕННЯ
    • У разі користування позикою/споживчим кредитом Позичальник бере на себе обов’язок повернути позику/споживчий кредит у встановлені договором строки, сплатити проценти за користування позикою/споживчим кредитом та комісії, якщо такі передбачені договором про споживчий кредит.

    • У разі невиконання обов’язків згідно з договором про споживчий кредит:

    • За користування позикою понад встановлений договором строк нараховуються проценти за понадстрокове користування у розмірі 2,70% від неповернутої позики/її частини, за кожен день понадстрокового користування з урахуванням обмежень, встановлених Законом України «Про споживче кредитування» та іншими актами законодавства.

    • Порушення виконання Споживачем обов’язків за договором позики/споживчим кредитом може призвести до припинення дії акційних пропозицій/програм лояльності Фінансової установи.

    • Порушення виконання зобов’язання щодо повернення позики/споживчого кредиту може вплинути на кредитну історію та ускладнити отримання позики/споживчого кредиту надалі.

    • Фінансовій установі забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від фінансової установи або спорідненої чи пов’язаної з ним особи як обов’язкову умову надання позики/споживчого кредиту.Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання позики/споживчого кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

    • Фінансова установа має право вносити зміни до укладених зі споживачами договорів про споживчий кредит тільки за згодою сторін.

    • Споживач має можливість відмовитись від отримання рекламних матеріалів через канали дистанційного електронного обслуговування, а саме - надіславши повідомлення на пошту [email protected], в чати або зателефонувавши за номерами +38 095 656 11 33, +38 067 656 11 33, +38 063 656 11 33.

    • Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування споживчим кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати.

    • Перелік та цифрове значення умов, що підлягають зміні при ініціюванні споживачем продовження строку погашення споживчого кредиту  вказується в особистому кабінеті клієнта, в якому здійснюється ініціювання споживачем продовження строку погашення позики/споживчого кредиту.

     

  • Як змінити номер телефону?

    Для заміни номеру телефону, Вам потрібно заповнити просту форму за посиланням, або надіслати Ваше фото з паспортом та інформацію про старий/новий номер телефону за адресою [email protected]

    Після заповнення форми наша служба турботи зв'яжеться з Вами протягом робочого дня, для уточнення деталей.

  • Чому ClickCredit?
    1. Коротка анкета — для отримання кредиту потрібен тільки паспорт, код, мобільний телефон та банківська картка.
    2. Ми не вимагаємо фото.
    3. Ми не дзвонимо друзям або на роботу.
    4. Швидке рішення про видачу кредиту.
    5. Оплата тільки за дні фактичного користування кредитом.
    6. Можна продовжити кредит навіть в простроченні.
    7. Максимально безпечно.
    8. Ми такі ж люди, і говоримо з тобою на одній мові.

    Ми працюємо через веб-сайт та мобільний додаток. Нам не потрібні відділення або великі інтернет-сайти. Зареєструйся та отримай доступ до швидкого кредиту. Переконайся прямо зараз!

  • Комісія за надання кредиту — що це?

    Шановні клієнти, ми завжди прагнемо забезпечити вас найвигіднішими умовами кредитування. Однак через зміни в економічній ситуації та для підтримання стабільної роботи компанії, ми змушені ввести одноразову комісію за надання кредиту для повторних клієнтів.

    Що таке одноразова комісія?

    Одноразова комісія — це плата, яка нараховується в день оформлення кредиту. Її розмір залежить від суми кредиту. Ця комісія дозволить нам забезпечити подальшу роботу компанії та надання високоякісних послуг нашим клієнтам.

    Чому ми змушені ввести комісію?

    Ми розуміємо, що будь-які додаткові витрати — це не завжди приємна новина. Проте ситуація в країні, економічні умови сьогодення вимагають від нас адаптації. Введення одноразової комісії дозволить нам продовжувати працювати. А отже — надавати вам фінансову підтримку у складні моменти життя. 

    Кого це стосується?

    Комісія стосується лише повторних клієнтів, які вже мали кредити в нашій компанії. Ми цінуємо вашу лояльність і розуміємо, що ця новина може викликати деякі незручності. Але впевнені, що ви зрозумієте нашу ситуацію і підтримаєте нас у цей непростий час.

    Як це працює?

    • При оформленні нового кредиту одноразова комісія буде автоматично включена у загальну суму кредиту.

    • Розмір комісії залежатиме від суми кредиту. Його можна побачити в особистому кабінеті в момент оформлення. Так він буде вказаний у кредитному договорі та в паспорті кредиту.

    • Комісія нараховується тільки один раз — у день оформлення кредиту.

  • Максимальна сума та термін кредиту?

    Від 100,00 грн. до 30 000,00 грн.;

    Строк кредитування (календарні
    дні): від 5 до 20 днів — для першого кредиту;
    від 1 до 30 днів — для повторних кредитів;

    Процентна ставка: від 0,01% до
    1,5% на день (застосування
    знижених процентних ставок
    залежить від строку позики,
    програми лояльності та діючих
    умов акцій)                                                          

    Реальна річна процентна ставка – від 60,47% до 19525,37%

  • Що потрібно для отримання кредиту?
    1. Паспорт
    2. Ідентифікаційний код
    3. Комп’ютер, ноутбук або смартфон, підключені до мережі інтернет
    4. Телефон (на нього прийде повідомлення)
    5.  Особиста банківська картка
  • Як отримати кредит?
    1. Пройдіть найпростішу реєстрацію (через веб-сайт https://clickcredit.ua/ або після завантаження мобільного додатку ClickCredit на Вашому смартфоні, натиснувши відповідну кнопку в GooglePlay/AppStore)
    2. Виберіть суму та термін
    3. Додайте банківську картку
    4. Через мить отримаєте гроші
  • Що таке пролонгація та навіщо вона потрібна?

     

    Пролонгація — це послуга, яка дозволяє продовжити термін користування кредитними коштами на певний час. У ClickCredit ця послуга безкоштовна. Підключити її можна до того, як термін договору сплив. 

    В ClickCredit діє фіксована ставка для пролонгації договорів — 1,5% на день.

    Пролонгацію можна підключати необмежену кількість разів. Важлива умова: підключити пролонгацію потрібно ДО того, як термін договору сплив.

  • Яка відповідальність за несвоєчасну сплату кредиту?

     

    Прострочення в нашій компанії настає наступного дня після дати закінчення договору, якщо не була підключена пролонгація. У цей період починають діяти проценти за понадстрокове користування позикою (пеня), що складає 2,7% від суми заборгованості за кожен день прострочення.

    Наслідки несвоєчасної сплати кредиту

    1. Нарахування процентів за понадстрокове користування позикою. З першого дня прострочення діє щоденна відсоткова ставка в розмірі 2,7%. Це може значно збільшити загальну суму боргу, тому рекомендуємо вчасно сплачувати кредити або користуватись послугою пролонгації.

    2. Погіршення кредитної історії. Інформація про прострочення передається до кредитних бюро. Це може негативно вплинути на кредитну історію клієнта та ускладнити отримання кредитів у майбутньому.

    3. Судові позови. У разі тривалого невиконання зобов’язань, ClickCredit може звернутися до суду для стягнення заборгованості. Судові витрати також лягають на боржника, що додатково збільшує суму боргу.

    4. Передача справи колекторам. Фінансові компанії мають право передавати або продавати права на стягнення боргів колекторським компаніям. 

    5. Обмеження майнових прав. У крайніх випадках можливе накладення арешту на майно або частину заробітної плати боржника за рішенням суду.

    Як уникнути штрафів за несвоєчасну сплату кредиту?

    • Пролонгація договору. Якщо ви розумієте, що не зможете вчасно сплатити кредит, скористайтесь послугою пролонгації. Це дозволить продовжити термін дії кредитного договору з вигідною відсотковою ставкою.

    • Зв’язок з нами. У разі виникнення фінансових труднощів, негайно зв’яжіться з нашою службою турботи. Ми готові розглянути ваші обставини та запропонувати можливі рішення, наприклад, реструктуризацію боргу.

    • Планування фінансів. Ретельно плануйте свої фінансові зобов’язання. Відповідально оцінюйте свої можливості перед тим, як брати кредит.

    Наша мета – забезпечити комфортне і безпечне кредитування для всіх клієнтів. Дбайливе ставлення до своїх фінансових зобов’язань допоможе уникнути неприємних наслідків та зберегти вашу фінансову стабільність.

  • Як підключити пролонгацію?

    Щоб підключити пролонгацію, потрібно:

    1. Зайти в особистий кабінет та обрати умови відтермінування.

    2. Внести суму, необхідну для відтермінування (мається на увазі сплатити відсотки за користування позикою).

    3. Підписати додаткову угоду.

    Пролонгацію можна підключати необмежену кількість разів. Важлива умова: підключити пролонгацію потрібно ДО того, як термін договору сплив.
    Дуже важливо слідкувати за датою закінчення договору в особистому кабінеті. Якщо ви не встигнете закрити кредит і пролонгація не буде підключена, наступного дня після дати закінчення договору настає прострочення. Після цього підключити пролонгацію буде неможливо.

  • Яка ставка пролонгації?

     

    В ClickCredit діє фіксована ставка для пролонгації договорів — 1,5% на день.

  • На картку якого банку можливо отримати кредит?

    Кредит в ClickCredit можна отримати на активну картку, видану на твоє ім'я будь-яким банком України. Перевірка картки здійснюється без блокування певної суми на вашому рахунку. Відповідно, баланс картки на момент її прив'язки в сервіс не має значення.

    Для верифікації картки потрібно ввести код перевірки з SMS-повідомлення, яке надійде на номер телефону, прив'язаний до банківської картки, або на твій інтернет-банкінг. Процес верифікації займе не більше двох хвилин твого часу.

  • Де я можу оплатити кредит?

    Шановний клієнт, кожен користувач ClickСredit може сплатити кредит зручним для себе способом. Ми пропонуємо вам ознайомитися з детальною інструкцією про те, де можна сплатити кредит. Детальніше